IGOR CORRALES

IGOR CORRALES
EN LA BELLA CIUDAD DE SAN SEBASTIAN.. AL LADO DE LA BARANDILLA FAMOSA

www.youtube.com/voydepasoapaso

Vistas de página en total

Entradas populares

Entradas populares

jueves, 10 de noviembre de 2011

DANMARK. dinamarca.









ODENSE COLLECTIONLARS eller indsamlingDen består af en række oliemalerier i lille format, hvis tema er tropisk blomster ..Farverige stærk og fri i komposition og tekniske skoler og skole impressionisme ekspressionisme LATINOMAERICA GRATIS ... Fusioneret med min stil og min frie ånd ..Samlingen er FØDT lige kommet til San Sebastian.Og består af 51 stykker og 16 værker bliver solgt TYVEResterende 35 værker til udstillingen i Danmark.I denne samling indfange VEGETACVION Just Wanna MY FLORAL JORDEN. Hvor er alle vejr gør En tropisk eksplosion af farve og skønhed .. SKØNHED ER STADIG VIRGIN Manti stort set uudnyttet ..Og du ønsker at dele denne udødelighedOGSÅ AT tur til at kommet for at blive del af en kæde af samlinger i landskaber af Nicaragua, tropiske træer min helt egen jord, som eksotiske fugle i accent farver al sin pragt ... Og derefter vil fortsætte i URBAN LANDSBYER RCHITECTURE NICARAGUA .. Og folklore .. ALTID i NicaraguaMed dig og med Al min kærlighed til verden og specielt for folk fra DANMARK ..Det åbner dørene for MIN lille samlingIGOR CorralesMaler og billedhuggerdukketeaterSomoto, MadrizNicaraguaMellemamerika

No hay comentarios:

Publicar un comentario